Comunicare Featured

Companiile din Romania si retelele sociale

0

Aproximativ trei sferturi dintre companiile din Romania utilizeaza retelele sociale pentru promovare, vanzare sau recrutare, 91% considerand ca utilizarea acestora le ofera un avantaj competitiv fata de companiile care nu le folosesc.

In 2015, 74% dintre respondenti au declarat ca utilizeaza retelele de socializare pentru promovarea companiei si planuiesc sa le utilizeze in continuare.

Retelele sociale in Romania: cifre cheie din studiul EY

21% dintre respondenti au afirmat ca utilizarea retelelor de socializare face parte din strategia de comunicare a companiei, in crestere cu doua procente fata de 2014.

 

Studiul, ajuns la cea de-a treia editie, analizeaza raspunsurile a 270 de reprezentanti ai unor companii din diverse industrii din Romania cu privire la modul in care acestea abordeaza marketing-ul prin intermediul retelelor de socializare si impactul pe care acest tip de marketing il are in prezent in activitatea lor.

Cea mai utilizata platforma si anul acesta in Romania ramane Facebook cu 92% din raspunsuri, comparativ cu 93% la nivel global, urmata de LinkedIn cu 75% (71% la nivel global) si de YouTube cu 37% (55% la nivel global). In Romania se remarca cresteri semnificative ale utilizarii LinkedIn (+14% fata de 2014), YouTube (+8% fata de 2014) si Twitter (+8% fata de 2014).

Cel mai mare procent de respondenti (23%) foloseste retelele de socializare pentru activitati de promovare, pe care le utilizeazǎ de doi-trei ani. 20% dintre respondenti declarǎ cǎ au inceput utilizarea retelelor sociale recent, in ultimii doi ani. Peste jumatate dintre companii (58%) aloca pana la cinci ore saptamanal pentru comunicarea pe retelele sociale, in timp ce 20% aloca intre sase si zece ore saptamanal – procente asemanatoare cu cele inregistrate in 2014.

Claudiu Vrinceanu
Lucrez în fiecare zi cu antreprenori și manageri din firme de tip startup și scaleup. Mii de fondatori si executivi care au nevoie de o voce puternică. Hai să-i ajutăm #împreună prin proiecte, consultanță, comunități și platforme prin care să schimbăm România.
You may also like
Esti antreprenor in tech? Incearca proiectul RICAP
Economia binelui si a raului: vaci grase vs vaci slabe

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Read previous post:
SafeDrive, castigatorul The Venture in Romania

The Venture, competitia globala pentru antreprenoriat cu impact social lansata de CHIVAS Regal, a desemnat castigatorul etapei locale in Romania....

Close