[dropcap]V[/dropcap]oi prezenta saptamanal pe blog cate un program de educatie relevant pentru comunitatea de business, dar mai ales pentru angajati si antreprenori, pentru ca educatia reprezinta un proiect pe care ar trebui sa ni-l asumam fiecare individual.
Proiectul din aceasta saptamana ii are ca actori principali pe cei de la eMag si pe Maastricht School of Management si se numeste eMag Academy.
Un comunicat sec ne spune ca eMag investeste in dezvoltarea industriei de e-commerce inaugurand primul MBA de business online din Romania, in cadrul caruia vor preda profesori romani si straini, specialisti in principalele verticale ale afacerilor online. Programul va fi destinat in prima faza doar angajatilor eMag, insa in planurile retailerului online se numara si deschiderea acestuia catre public si parteneriate cu principalele institutii de invatamant superior.
“Online-ul a avut o evolutie foarte buna in ultimii ani in Romania insa, pentru a duce lucrurile la urmatorul nivel, avem nevoie de know-how si de cat mai multi specialisti in industrie”, spune Iulian Stanciu, general manager eMag.
eMag Academy a reprezentat o investitie de 500.000 de euro, fiind cel mai mare proiect de training al unei companii romanesti.
Un articol mai amplu, scris de Alex Goaga, ne dezvaluie mai multe motivatii si contextul acestui proiect de educatie.