Peste 63% dintre companiile din Romania aloca un buget mediu anual de peste 400 de euro pentru un manager, 31% dintre aceste depasind pragul de 800 euro/manager, releva un studiu EXEC-EDU, despre tendintele din piata de training si dezvoltare.
Prin comparatie, la nivelul angajatilor fara functii manageriale, doar 19% dintre companii aloca un buget mediu anual de peste 400 euro/angajat.
Restul de 81% dintre companii directioneaza un buget de pana la 400 de euro, cele mai multe, respectiv 45% dintre acestea, alocand un buget de maxim 200 de euro/angajat.
Pentru manageri, companiile apeleaza cu precadere la training livrat de companii externe specializate, in fata altor forme de invatare, precum coaching si mentoring sau e-learning.
Desi este un subiect ‘hot’ in prezent la nivel global, in Romania invatarea prin gamification se regaseste, inca, intr-o pondere timida printre formele de dezvoltare. Concret, in Romania invatarea prin gamification se regaseste doar la 5% la nivel de middle management, respectiv 3% la nivel de top management.