Tag Archives: Spherik

Featured Start-Up

Cum poti intra in acceleratorul de start-up-uri Spherik

Acceleratorul Spherik da startul la perioada de inscrieri pentru a doua editie a programului dedicat start-up-urilor, deschisa pana pe 15 octombrie. De anul acesta, acceleratorul isi deschide portile inclusiv antreprenorilor din Republica Moldova, care pot invata, pas cu pas, cum sa initieze si sa dezvolte un start-up profitabil de la mentori precum Radu Georgescu (GECAD) sau Bogdan Colceriu (Frisbo).

La Spherik Accelerator 2015 te poti inscrie atat daca ai un start-up bazat doar o idee de business, cat si daca te afli in situatia in care nu mai stii cum sa dezvolti un produs existent.

„Spherik va continua sa creasca si sa inoveze, bazandu-se pe dezvoltarea continua a ecosistemului start-up din Romania, dedicandu-se crearii de noi oportunitati, atat pentru program cat si pentru echipe. Abia asteptam sa primim mai multe start-up-uri in familia Spherik, pentru a le ajuta sa isi dezvolte afaceri solide, bazate pe produse inovatoare,” declara Jennifer Austin, managing director Spherik Accelerator.

Programul incepe cu Product Bootcamp, o perioada intensa, de doua saptamani, in decursul careia echipele participante vor lucra pentru a analiza produsele si relevanta acestora in piata, pentru a stabili criteriile pentru un PMV (Produs Minim Viabil) si pentru a crea un plan de dezvoltare a produsului. Fiecare echipa va lucra sub indrumarea unui ”antrenor personal”, membru al echipelor din editia anterioara sau antreprenor de succes, printre care se numara Bogdan Colceriu (CEO Frisbo) sau investitorul Radu Georgescu. Pe parcursul taberei, start-up-urile isi vor crea primele prezentari (pitch decks) si one-pagere (documente importante pentru obtinerea de investitii).

Echipele care trec cu succes prin toti pasii din Product Bootcamp continua cu etapa programului numita Accelerare. Aceasta se bazeaza pe rafinarea potrivirii intre produs si piata, testare, dobandirea clientilor si cresterea numarului de clienti/useri. Aceasta etapa culmineaza cu Demo Day, eveniment in cursul caruia echipele isi vor prezenta ideile in fata potentialilor investitori, clienti si parteneri, dar si a reprezentantilor presei.

Read More