Economie

Se întorc românii din diaspora? Două imagini care ne arată DE CE-ul lor

Te invit să analizezi și să compari viziunea despre repatriere a 1. celor care vor să revină în țară versus 2. cum văd lucrurile românii care NU s-ar întoarce în România. 47% dintre românii emigrați vor să se întoarcă în țară, conform studiului despre diaspora românească (1810 respondenți), comandat de RePatriot și realizat de Open-I Research. În 2017, 57% din români aveau această intenție. Dintre românii emigrați care vor să se întoarcă, 73% declară “Vrem să fim din nou Acasă”.

Jumătate din românii emigrați declară că nu vor să se mai întoarcă în România, principalele motive fiind corupția, viața politică actuală și mentalitatea.

Reprezentanții RePatriot – un proiect al Romanian Business Leaders – RBL au avut astăzi o întâlnire cu presa în care au prezentat activitățile desfășurate în țară și în lume, rezultatele studiului anual despre Diaspora Românească și planurile din perioada următoare.

Dintre românii care nu vor să se întoarcă în țară (53% din românii emigrați), 83% declară că principalul motiv este corupția și 72% viața politică actuală. Dacă aceste probleme s-ar ameliora, împreună cu îmbunătățirea sistemului sanitar, sistemul educațional și reducerea birocrației, aceștia ar lua în considerare repatrierea.

Claudiu Vrinceanu
Lucrez cu antreprenori și manageri din firme de tip startup și scaleup și îi ajut pe zona de PR + cresc ecosistemul antreprenorial românesc în fiecare zi. Pentru mai multe analize și informații utile, abonează-te la noutățile blogului meu: https://claudiuvrinceanu.ro/abonare-noutati/
You may also like
Romanian Business Leaders: TVA Split va bulversa economia in 2018
COVID-19 and the impact on FDI: Invest Romania should adapt its strategy as the business community is stuck at home

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Read previous post:
Piaţa hotelieră din România: analiză, cifre cheie şi explicaţii de business

O analiză foarte nouă, pregătită alături de experții Termene.ro, impreuna cu care lucrez pe zona de PR, branding personal&media relations:...

Close