Comunicare

Programul Personal Brand@LinkedIn

Ce se întâmplă când punem la bătaie o experiență de 20 de ani în media și comunicare, plus 8 ani de proiecte de conținut pe LinkedIn, alături de branduri personale create pentru CEO, manageri, fondatori și experți (soloprenori, consultanți și lideri de business)?

Cum îi putem sprijini pe oamenii cheie din companii să fie mai vizibili pentru a genera business nou? Cum creștem încrederea companiei prin implicarea ta pe LinkedIn ?

Răspuns, o soluție: prin Programul Personal Branding for SALES LEADERS“): 12 săptămâni pentru Reputația ta.

Personal Branding for SALES LEADERS este un program de 12 săptămâni în care vei lucra alături de mine și cu alți 5 oameni faini (într-o grupă exclusivă) pe următorii piloni importanți: Comunicarea pe LinkedIn, Comunicarea prin Content care îți crește autoritatea, brandul tău personal și Social Selling. Înscrie-te aici în program.

Programul Personal Branding for BUSINESS LEADERS@LinkedIn care durează 12 săptămâni este disponibil la un preț de 1050 de euro. O lună și jumătate de consultanță One-to-One și acces la o cohortă formată din alți 5 lideri de business, experți, antreprenori, specialiști în vânzări.

Pentru cine este acest program: oameni de business care au o clienți și potențiali clienți pe LinkedIn 🙂

TEME ABORDATE ȘI “LUCRATE” ÎMPREUNĂ în programul personalizat Personal Branding for SALES LEADERS

Comunicarea pe LinkedIn: Content original, PR și Brand Personal 

              ↳ ce livrabile vei primi: tipuri de postări adaptate profilului tău de business, un nou profil de LinkedIn, piloni de conținut pentru brandul tău personal

Profilul tău personal: Vizibilitate prin profilul tău de LinkedIn

            ↳ ce livrabile vei primi: un profil de LinkedIn orientat spre clienții tăi (Customer – Centric)

Social Selling: cum să faci vânzări în Social Media

            ↳ ce livrabile vei primi: training despre Social Selling și o metodă adaptată profilului tău de business, cu exemple pentru tine, prin care poți să faci vânzări prin Social Media

Ce include programul Personal Branding for SALES LEADERS:

🌟 12 Ședințe one-to-one dedicate profilului personal si pilonilor tăi de comunicare. 

🌟ședințe de lucru în care lucrăm la pilonii de conținut: 3 piloni de content, cu exemple de postări, articole și mesaje cheie.

🌟stabilim primele teme de comunicare transpuse prin Metoda 3-2-1: 3 acțiuni pentru Canalul I de comunicare, 2 acțiuni/activități pe Canalul II de comunicare, o acțiune pe Canalul III de comunicare

🌟 începem postările și articolele. Tot pe Metoda 3-2-1, jumătate dintre postările tale vor structurate în felul următor: 30% dintre postări/articole de tip Thought Leadership, 20% de tip Educațional, 10%, Personal. 

🌟 continuăm ședințele săptămânale one-to-one și avem și întâlniri de grup. 

🌟”Scalăm” și transformăm planul editorial și de comunicare într-un proiect recurent; bonus: pregătim un calendar editorial pentru 2025: idei, teme, titluri pentru primele trei luni din 2025. 

Timp necesar de implicare din partea ta: 1h30’ săptămânal. Investiția totală pentru programul Personal Branding  for SALES LEADERS. Înscrie-te aici în program.

TEME ABORDATE ȘI LUCRATE SĂPTĂMÂNAL:

Profilul tău și principii despre conținutul profesional și de business pe LinkedIn

↳ postări săptămânal

Sfaturi și direcții prin care poți să faci Thought Leadership PR 

↳ subiect de PR în media 

Reguli și sfaturi pentru conținutul pe LinkedIn + ce este nou la Algoritmii LinkedIn 

↳ coaching săptămânal despre subiectele de comunicare + mesaje cheie

Arată-ți “expertiza” și creează conținut în mod constant

Tricks: sfaturi utile + tool-uri online disponibile pentru a comunica pe LinkedIn + tipuri de conținut relevant pentru LinkedIn

Sfaturi și exerciții de lucru despre cum să faci Social Selling pe LinkedIn

Claudiu Vrinceanu
Lucrez cu antreprenori și manageri din firme de tip startup și scaleup și îi ajut pe zona de PR + cresc ecosistemul antreprenorial românesc în fiecare zi. Pentru mai multe analize și informații utile, abonează-te la noutățile blogului meu: https://claudiuvrinceanu.ro/abonare-noutati/
You may also like
Divortul Elenei Udrea: care este rolul vietii personale in comunicarea politica
Romanian soft power is under pressure

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Read previous post:
Câți urmăritori au și cum comunică pe LinkedIn principalii candidați la prezidențiale

Principalii candidați la alegerile prezidențiale nu sunt activi pe rețeaua socială LinkedIn, o platformă de comunicare cu mai mult de...

Close