UPDATE: Raport anual State of PR, la care răspund peste 1.000 de specialiști în comunicare, oferă informații despre starea actuală a industriei, precum și previziuni pentru viitor. ⬇️
Earned media continuă să fie considerată esențială pentru succesul în afaceri.
+ interesant ce vine ca prioritate pe agenda specialiștilor din Vest, imediat după Media Relations.
🔛DA, DA, ați ghicit: Thought Leadership.
CREȘTE-ȚI VIZIBILITATEA ȘI AUTORITATEA > CREEAZĂ UN IMPACT MAI MARE > OBȚII MAI MULȚI CLIENȚI NOI
Construiește-ți brandul personal și poziționează-te drept un specialist în domeniul tău de activitate.
CONTEXT. Proiectele cu care mă mândresc în ultimii ani sunt primele campanii mixte Linkedin și Media Relations pentru organizații și branduri personale. Firmele au început să înțeleagă că noile platforme de business (LinkedIn este un exemplu) reprezintă canale de comunicare care potențează mesajele transmise prin media relations. Sunt mândru de mai multe campanii de PR noi cu obiective de fundraising, prin care firme antreprenoriale au utilizat unelte de comunicare pentru a atrage capital prin piața de capital, de la fonduri de investiții sau prin platforme de crowdfunding.
De asemenea, au venit în portofoliul meu și primele proiecte de Thought Leadership PR organizațional prin care companiile își cresc lideri de gândire cu un brand personal puternic. E mult spus că aceste oportunități “au venit” spre mine, mai degrabă eu le-am căutat în mod proactiv. Mă bucur că am reușit să conving directorii de marketing de acest potențial.
Concret, Thought Leadership este o activitate de marketing și de creare de conținut care ajută să te poziționezi ca expert validat în industria ta, cu idei originale, perspective noi, plus cele mai concrete răspunsuri la întrebările și problemele publicului tău țintă. Pe scurt, un lider de gândire/thought leader este o autoritate într-o anumită nișă de la care oamenii (potențiali clienți, stakeholderi, parteneri, angajați) caută sfaturi, repere și o direcție clară din punctul de vedere al afacerilor. Iar companiile încep să conștientizeze potențialul implicării angajaților cheie în programe de Thought Leadership PR (Am vorbit despre aceste tendințe noi într-un interviu acordat IQads).
În acest context, am lansat CONNECTING MINDS: primul program de Thought Leadership din România, un program despre conținut, comunicare/PR, LinkedIn și branding personal.
ÎNVAȚĂ ACUM CUM SĂ DEVII O VOCE VIZIBILĂ, CREDIBILĂ ȘI INFLUENTĂ ÎN INDUSTRIA TA. Te voi ajuta să faci asta într-un mod strategic, tactic și educativ pentru Audiența ta țintă. Adică, vom lucra împreună tactici de comunicare și de creare de conținut prin care să ajungi mai ușor la potențialii clienți educându-i pe aceștia.
Vei avea acces la cursuri interactive, coaching și acces direct la o comunitate formată din manageri, experți și antreprenori autentici, experți în domeniile lor de activitate și viitori lideri de gândire (Thought Leaders).
START Preînscrieri în primul PROGRAM cohort based și intensiv din România despre comunicare, PR, LinkedIn și personal branding pentru manageri, antreprenori, experți și executivi C Level.
Buna ziua,
Ma numesc Sonia Marinciu. Ma bucur ca acest program exista. Doresc sa aflu mai multe informatii: mod de organizare: online/offline, interactiv sau nu, duratanin ore, costuri.
Multumesc
Salutări, Sonia! Următoarea cohortă IUNIE-AUGUST 2023 (6 săptămâni la alegere)
📅 Perioadă de implementare acțiuni de comunicare (30 de zile, la alegere în 2023, după participarea în program). Investiție: 497 euro. Pentru înscriere, link: https://bit.ly/thoughtleadersprogramRO