Tag Archives: Semimaraton Brasov Intersport

Featured

Semimaraton Brasov. Cel mai frumos loc = LINIA DE SOSIRE de pe stradutele cu iz medieval din Schei

Traseul de 21 de km de la Semimaraton Brasov Intersport a fost intens: am inceput cursa pe ninsoare in Schei si la Pietrele lui Solomon, am ajuns pana la cariera din Poiana Brasov, de unde au urmat cei mai grei kilometri de carare cu gheata, pietre si zapada. Apoi am strabatut cativa kilometri cu noroi pe Saua Tampei, dupa care, in sfarsit, soarele s-a aratat pe stradutele din Schei ce au dus spre linia de sosire din Piata Unirii, locul din care am plecat la startul competitiei.

Am inceput cursa alaturi de antreprenorul Florin Scarlat si am cam terminat-o impreuna, desi nu-mi amintesc cand mi-a luat-o inainte. Probabil ca ne-am despartit pe bucata de traseu de doi kilometri cu gheata, pietre si zapada alunecoasa, taras pe fund, mers ghemuit, parte a traseului pe care am injurat-o la fiecare din cele cinci cazaturi zdravene pe care le-am incercat. Stiu sigur ca ne-am reintalnit pe la kilometrul 17, intre Saua Tampei si Telacabina. Florin s-a resimtit usor dupa ce s-a accidentat ieri la „Campionatul taticilor” de la Scoala Finlandeza. Performanta de a termina semimaratonul de la Brasov este cu atat mai mare cu cat weekend-ul trecut a alergat un semi la Maratonul Nisipului la Mamaia.

semimaratonbrasovintersport

De asemenea, Alex Circei (fondatorul Copimaj) a alergat atat la Maratonul Nisipului, cat si la Semimaratonul de la Brasov. Alex a reusit o coborare extraordinara: daca pe urcare am mers aproape cot la cot, el a scos la coborare un timp mai bun cu aproximativ 18 minute decat al meu (03:13:42). Sau poate ca am alergat eu prea incet la coborare! 🙂 Mai degraba am alergat foarte prudent de teama sa nu alunec si sa ma accidentez, mai ales ca saptamana viitoare particip la maratonul de la Viena.

M-am mai intalnit la Semimaraton Brasov cu Dragos Roua (el vrea sa stranga prin alergare 220.000 de lei pentru Scoala de Valori) si cu Claudiu Beletoiu (alaturi de care m-am sfatuit anterior in ceea ce priveste cauza pentru care alerg la Brasov si la Viena).

Organizarea Semimaratonului de la Brasov a fost buna si cel mai mult mi-au placut atmosfera de pe stradutele din Schei si anumite poienite de pe traseu in care nu am mai fost …din scoala generala ori din liceu. Dupa 21 de kilometri de alergat pe ninsoare, prin zapada si noroi, am crezut tot mai mult in mesajul celor de la BCR: „Cel mai frumos loc din lume este LINIA DE SOSIRE”.

semimaratonbrasov

Sursa fotografii Semimaraton Brasov: Attila Szabo

Alerg la Maratonul de la Viena Erste Bank duminica, 12 aprilie, pentru Iliuta Daniel Papuc. Dupa lungi suferinte (cancer osos + amputarea piciorului stang), Iliuta are nevoie de ajutorul nostru