Future of Media: Don’t market to customers, market to situations!
Ieri a avut loc conferinta “Future of Media”, evenimentul care a adus in prim plan tendintele anului 2015 in media, advertising, digital marketing, online publishing, mobile si tehnologie. Iata doar 10 idei faine din prima sesiune de la Future of Media, panel pe care am avut ocazia sa-l moderez.
1. Don’t market to customers, market to situations! (Mugur Patrascu, iLeo) Mi-a placut mult aceasta idee, care merita putina reflectie si apoi actiune in publishing si marketing.
2. Distributia veniturilor din publicitatea online: 65% Google, 15% Facebook, 20% publishing online local. (Dragos Stanca, ThinkDigital)
3. C.C.P., elementele cheie ale unei strategii de comunicare in 2015: Content (storytelling ), Communities (audience aggregation), Performance (CRM si commerce).
4. Agentiile trebuie sa livreze continut si pentru secondary screen. (Razvan Capanescu, Leo Burnett)
5. Cum ajungi la publicul tinta? Prin crearea de micro-comunitati. Creeaza micro-comunitati care aduc brandul la un nivel orizontal de comunicare.
6. Brandurile trebuie sa folosesca video cat mai mult, engagementul este imens pe video. Trendul care va avea cel mai mare boom dupa video si mobile, este cel de Health and Wealth. (Laura Barbu, Vodafone)
7. Trebuie sa trecem de la SEO la OAO (optimizarea audientei on-line): calitatea celor care viziteaza site-urile trebuie sa devina mai importanta decat cantitatea. (Dragos Stanca)
8. Campania pentru alegerile prezidentiale ne-a aratat ca online-ul nu mai este doar un loc in care jurnalistii se retrag. (Petrisor Obae, Paginademedia.ro)
9. Screens mater more, while channels matter less!
10. Daca acum brandurile si organizatiile au o aplicatie pentru orice, in curand (poate chiar de anul viitor) va exista un video pentru orice.
Mai multe tendinte despre viitorul media sunt disponibile la Robert Zanescu, Ana Maria Popa si Claudiu Ciobanu.