[dropcap]T[/dropcap]ocmai ce am ajuns la Timisoara, unde miercuri si joi, 13-14 martie, vom organiza ecomTIM, un super-eveniment regional de e-commerce si marketing online. Iacata (din sarbescul “jako”) 10 motive pentru care merita sa fiti prezenti la ecomTIM 2013 sau, noi sa fim sanatosi, la evenimentul din 2014.
1. Pentru ca il organizam noi, o echipa faina de la Wall-Street.ro, alaturi de 2Parale – cea mai mare retea de afiliere din Romania :).
2. Pentru discutiile de pe „culoar”, din pauze, de la petrecere si de dupa conferinte si workshopuri, care faciliteaza noi afaceri si parteneriate.
3. Intr-o perioada in care strainul (investitorul, specialistul sau diplomatul) este aratat cu degetul in Romania, merita sa participi mai ales pentru cvintetul de speakeri straini: trainerul Lisa Myers de la Verve Search, Hannah Tometzki, de la Tipsy & Tumbler, Paul Ryazanov, Director of Business development, Promodo, Laurent Crouet, COO Europe, PrestaShop si Roberto del Sol, CEO & Founder Really Late Booking. Bravo, Alex Goaga, pentru cooptarea acestor vorbitori!
4. Pentru a afla, comenta si interpreta concluziile unui studiu Daedalus Millward Brown, realizat exclusiv pentru Wall-Street.ro, ce urmeaza a fi prezentat in premiera la ecomTIM. Daniel Enescu, fondator Daedalus Group, va prezenta concluziile studiului.
5. Pentru perspectiva locala, dar mai ales pentru abordarea internationala pe care o vor oferi trei speakeri de exceptie: Catalin Cretu – director general, Romania Visa Europe, Marius Ghenea – presedinte ARMO si Daniel Nicolescu – Country Manager PayU Romania.
6. Pentru ca marketingul afiliat este “the big thing” in ecommerce, iar speakerii 2Parale va asteapta la Timisoara cu know-how si recomadari.
7. Pentru a cunoaste personajele principale din anumite povesti antreprenoriale ale comertului electronic. Doar un exemplu: Molecule-F.com, un site de moda lansat in 2010 care intre timp a devenit un etalon in moda romaneasca.
8. Pentru a vedea daca 2014 poate fi anul m-commerce (cica platile mobile cresc pe plan mondial de peste doua ori mai mult decat cele online) sau/si anul f-commerce (Cristian Manafu, Social Media Trainer & Consultant, va sustine o sesiune interactiva in care participantii vor fi implicati in realizarea strategiei de comunicare prin social media.
9. Pentru a afla cum poti optimiza site-urile de comert electronic pentru motoare de cautare, descopera studii de caz si cel mai important: afla tips & tricks esentiale pentru SEO eficient. Workshopul de SEO este organizat in doua module. Primul trainer este Lisa Myers de la Verve Search.
10. Pentru a intelege care e treaba cu convertirea vizitatorilor in vanzari. Workshopul de Usability urmareste optimizarea conversiilor si strategii de usability. Afla cum poti identifica zonele ce necesita imbunatatiri, cum poti urmari rezultatele conversiilor, cele mai bune sfaturi legate de usability si cum cream o strategie de a/b testing pe termen lung.